• EN
پنجشنبه 23 آبان 1398
نحوه درخواست و مکان اخذ خدمت
ارسال نامه درخواست خدمت به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
زمان تحویل درخواست
روز و ساعات اداری
زمان ارائه خدمت
40 روز از تایخ پرداخت هزینه و تحویل آزمونه به مرکز (بسته به نوع آزمون)
مشخص بودن هزینه و شیوه واریز
مبلغ براساس نوع آزمون درخواستی و براساس فهرست بهاء مصوب مرکزحداقل 000/000/1 ریال حداکثر 000/000/50 ریال
به شماره حساب IR120170000002173649005002
واجدین شرایط و ضوابط دریافت خدمت
صاحبان صنایع مرتبط شامل تولیدکنندگان مواد، مصالح، فرآورده‌ها، سیستم‌های ساختمانی وکالاهای تاسیسات مکانیکی ، دانشجویان و اشخاصی که درخواست آزمون برروی مصالح ساختمانی دارند
نحوه تحویل خدمت و مکان آن
ارسال از طریق پست و یا به تقاضای کاربر میتوانند حضوری در مرکز تحقیقات دریافت کنند
دریافت فایل شناسه خدمت
اطلاعات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر از این خدمت میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید
لطفا کلیک نمایید>>

مدارک مورد نیاز
درخواست کتبی از سوی متقاضی ، ارائه استاندار و مشخصات مربوط به آزمون درخواستی

ارائه خدمات آزمایشگاهی راه، مسکن و شهرسازی

مراحل انجام کار
1- درخواست کتبی متقاضی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی
2- بررسی درخواست و مدارک متقاضی در دفتر خدمات مهندسی
3- ارجاع درخواست متقاضی در خصوص آزمایش موردی به همراه مدارک به بخش مربوطه جهت امکان سنجی انجام آزمون
4- اعلام هزینه و زمان آزمون و مشخصات آزمونه به دفتر خدمات مهندسی
5- ارسال آزمونه به مرکز و پرداخت هزینه توسط متقاضی
6- اعلام به بخش جهت برنامه ریزی انجام آزمایشات
7- اعلام نتایج آزمون به دفتر خدمات مهندسی برای ارائه به متقاضی
8- اعلام نتایج آزمون به متقاضی
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
اندازه فونت