Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility مشارکت مردمی
  •  
  • EN
ﺳﻪشنبه 13 آبان 1404

مشارکت مردمی

مشارکت مردمی

مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.

در این راستا :

  •  برای خدمت‌رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان " نظرسنجی از پورتال "  را درسایت فراهم کرده است.

  •  اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ....درسایت سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است.

  •  در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما ، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد شود.

  •  دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها درسایت سازمان فراهم‌شده است.

  •  زمینه دریافت ثبت شکایت از طریق پست الکترونیکی complaints@bhrc.ac.ir  و نظرسنجی در خصوص هر خدمت با ایمیل مجزا در میزخدمت موجود است.

  •  اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
رنگ پس زمینه:
رنگ فونت:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
اندازه فونت
بزرگنمایی متن
تغییر فونت