مشارکت مردمی
مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.
در این راستا :
- برای خدمترسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان " نظرسنجی از پورتال " را درسایت فراهم کرده است.
- اهمیت به اطلاعرسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیهها و ....درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرحشده است.
- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما ، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد شود.
- دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهمشده است.
- زمینه دریافت ثبت شکایت از طریق پست الکترونیکی complaints@bhrc.ac.ir و نظرسنجی در خصوص هر خدمت با ایمیل مجزا در میزخدمت موجود است.
- اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاعرسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.