• EN
جمعه 24 آبان 1398
نحوه درخواست و مکان اخذ خدمت
از طریق سامانه و یا بصورت حضوری
زمان تحویل درخواست
روز و ساعات اداری
زمان ارائه خدمت
کاربران سازمانهای تابعه و استانی درصورت وجود اطلاعات در سامانه بصورت انلاین استفاده می نمایند در غیر اینصورت بر اساس مکاتبه یا تماس تلفنی درخواست اطلاعات می نمایند.که بسته به محدوده جمع اوری اطلاعات زمان متغیر می باشد.
مشخص بودن هزینه و شیوه واریز
رایگان
واجدین شرایط و ضوابط دریافت خدمت
بخش دولتی: وزارت راه وشهرسازی و سازمانهای تابعه
سایر دستگاه‌های دولتی
بخش خصوصی:دانشگاهها و مراکز پژوهشی
نحوه تحویل خدمت و مکان آن
دریافت از طریق سامانه و یا به تقاضای کاربر میتوانند حضوری در مرکز تحقیقات دریافت کنند
مدارک مورد نیاز
سامانه مذکور برای استفاده عموم بدون ارائه مدرک و برای سایر استفاده کنندگان اجرایی، پژوهش و آموزشی دست‌اندرکاران حوزه ساختمان و مسکن از جمله سازمانهای تابعه و ادارات استانی با ارائه نام کاربری و رمز عبور و تعریف سطوح دسترسی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ارائه آمار و اطلاعات حوزه ساختمان و مسکن کشور

مراحل انجام کار
1- گردآوری و تولید داده ها و اطلاعات موجود در زمینه ساختمان و مسکن به یکی ازروشهای ذیل:
الف - عقد تفاهم نامه با مرکز آمار ایران جهت :
• دریافت داده های آماری در فواصل زمانی مشخص
ب- عقد قرارداد با یکی از شرکتهای آماری :
• تهیه داده های آماری
• تحلیل داده های آماری در مناطق مختلف جغرافیایی کشور
2- بررسی و دسته بندی اقلام آماری
3- عقد قرارداد با شرکت نرم افزاری
4-تولید نرم افزار
5-تبدیل اطلاعات با فرمت موردنظر و درج در سامانه
6-تعریف دسترسی سازمانهای تابعه و ادارات استانی بصورت اختصاصی از طریق وب سرویس
7-بررسی اطلاعات وارد شده توسط دستگاهها
8- تأیید و انتشار اطلاعات در سامانه در صورت تأیید
9- تدوین و گردآوری اقلام مورد نیاز بخشهای تحقیقاتی و سازمانهای تابعه وزارت راه و شهرسازی
10- نیازسنجی و بازنگری اقلام و شاخص های آماری موجود
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
اندازه فونت